Берлін за 5 годин: до Бранденбурзьких воріт і назад

Аеропорт Schonefeld – маленький, але декому його більш ніж достатньо, щоб насолодитися і вже не їхати у Берлін

(біля аеропорту).

Є декілька способів як дістатися міста. Ми вирішили обрати найточніший – електричку. Електрички у Німеччені від графіку не відходять ані на секунду. Вартість поїздки від Шенефелда до Берліну (АлександрПлатц) – 3.40 євро, якщо купувати 1 квиток. Ми взяли одразу 4 і зекономили по 10 центів на кожному квитку.

Час в дорозі – приблизно 50 хв, тож на #Alexanderplatz приїхали на початку 10 ранку. Було прохолодно і дуже хотілося їсти, але всі кебабні ще були зачинені. Тож ми відірвали себе від споглядання Берлінської телевежі і рушили світ за очі.

АлександрПлатц – величезна площа, на якій знайшлось місце не лише молам та ресторанам, а й сучаному арту.

Навколо площі пролягає трамвайна колія – будьте пильні, не потрапте часом під трамвай. Бо будете як Гауді.

А ще в Берліні безліч велосипедистів, будьте пильні, не стрибайте їм під колеса. Бо будете як я.

Їсти хотілося понад усе, але щось же треба було і подивитись, тож ми рушили вперед. Спочатку побачили шпиль однієї церкви, підійшли до неї (церква святої Марії), поруч з нею та сама Берлінська телевежа, а на площі поруч – незвичної краси фонтан.

Фонтан закрито на реставрацію. Дуже цікаво спостерігати як чоловік тримає у фонтані за морду кам’яного алігатора, а хтось з-під фонтану підказує: лівіше, правіше, тихіше.

Біля АлександрПлац мені здалося, що Берлін – зовсім не для мене, бо більшість будинків тут сірі, бліді, безликі. Нагадало те, що ми звикли називати “совком”.

А далі була найгірша кава в моєму житті. Сказали, що американо немає, є спеціальна “їхня” кава. Кави тієї було, мабуть, мілілітрів 400. І вона була така гірка, що якби я замовила еспрессо, то, мабуть, би померла.

А далі почалось щось абсолютно чудове – берлінське Поле Чудес. Тут вам і головний собор:

І музеї…

і мости,

і опера,

і, звичайно ж, Бранденбурзькі ворота:

Біля них вас і надурити спробують і захопити, і зачарувати. Але ми – бувалі, нас вже не здивуєш лестощами та мильними бульбашками.

А далі трапилася пригода. Я вирішила не йти пішки від воріт на плац, а скористатися метро. Гарний хлопець нам сказав, що треба проїхати 1 зупинку.

Але хлопець був занадто гарний і я не допетрила в яку сторону. До речі в Берліні на одну платформу прибувають потяги різних направлень – треба слідкувати не лише за стороною, а й за маршрутом, а їх там безліч S1, S2, S9, S45… отже ми поїхали в іншу сторону. Потім пересіли, повернулися, познайомилися з контролером. Спитала чи підходить квиток, закомпостований у метро, для подорожі до аеропорту. Так, підходить. Він дійсний 2 години з моменту валідації. Валідатори розташовані на платформах. Цюж інформацію нам підтвердили працівники електрички. Про це вони попередили, а от про зміну потягу – ні. На одній із зупинок пролунало оголошення, що відрізнялося від інших, всі сполошилися та перебігли у потяг на іншій стороні платформи. Мій друг, наприклад, спав. І якби подорожував сам, невідомо де б знайшовся.

Але що там наша зміна потягу? Навпроти сиділа мама з донькою і підраховували хвилини – встигають чи ні. Раптом мама дістає роздруківку білетів і вони розуміють, що їдуть не в той аеропорт. Оце реально халепа. Тож хай з вами такого ніколи не трапляється, будьте пильні, все ретельно перевіряйте і тоді ваші подорожі будуть натхненні та яскраві.

А ми поїхали далі!

PS випила ще кави. Да вона тут усюди в них така гірка 😣

4 thoughts on “Берлін за 5 годин: до Бранденбурзьких воріт і назад

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )